مقالات

مقالات روز دنیای کسب‌وکار

هشت راه ایجاد تیم های مشارکتی

هشت راه ایجاد تیم های مشارکتی

زمانی که شرکت‌ها در حال اجرای طرح‌های مهمی هم‌چون تصاحب یک شرکت دیگر یا نوسازی سیستم‌های فناوری اطلاعات هستند

مدیریت تیم های چند فرهنگی

مدیریت تیم های چند فرهنگی

اگر شرکت شما در سطح بین‌المللی فعالیت تجاری دارد، احتمالاً تیم‌هایی با اعضایی از فرهنگ‌های مختلف را رهبری می‌کنید.

تعارض در تیم های مدیریتی

تعارض در تیم های مدیریتی

مشکلات مدیریت تعارض، معمولاً جلوی دست و پای مدیران ارشد را می‌گیرند. آن‌ها می‌دانند که تعارض بر سر مسایل، امری طبیعی و حتی ضروری است. افراد منطقی که در زمان عدم قطعیت تصمیم‌گیری می‌کنند

اصول رهبری تیم های خبره

اصول رهبری تیم های خبره

این سناریوهای پرخطر را تجسم کنید: شرکتتان باید وارد بازار جدیدی شود که تجربه‌ای در آن ندارد یا برای بهره‌برداری از یک بستر جدید فناوری اطلاعات آماده شود.

سندروم دیکتاتور پیش‌فرض

سندروم دیکتاتور پیش‌فرض

تیم اجرایی درباره‌‌ی یک تصمیم راهبردی حیاتی می‌اندیشد، اما هرچقدر اعضای تیم زمان و انرژی صرف می‌کنند، نمی‌توانند به یک تصمیم رضایت‌بخش دست یابند. سپس آن لحظه‌ی ناخوشایندی که تمام چشم‌ها به‌ سوی مدیرعامل دوخته می‌شود فرا می‌رسد.

موفقیت برند در گرو مداومت

موفقیت برند در گرو مداومت

مداومت ، ایجاد اعتماد در مصرف‌کننده می‌کند و نشان می‌دهد که شما برندی هستید که مردم می‌توانند بر آن تکیه کنند.

ایجاد حس تعلق با مشتریان احتمالی، کلید موفقیت برند

ایجاد حس تعلق با مشتریان احتمالی، کلید موفقیت برند

برای موفقیت برندتان خود را با مشتریان احتمالی سازگار نموده و یک حس قویِ «ما» ایجاد کنید.

کدام یک در اولویت است، مدیریت انرژی یا مدیریت زمان؟

کدام یک در اولویت است، مدیریت انرژی یا مدیریت زمان؟

لزوم مدیریت ساعت کار، سطح تعامل، حواس‌پرتی و هزینه‌های درمانی در کسب و کار استیو وانر 37 ساله، متاهل بود و چند فرزند داشت. 12 تا 14 ساعت در روز کار می‌کرد، همواره خسته بود و متوجه شده بود

چرا به وب‌سایت شما کم توجهی میشود؟

چرا به وب‌سایت شما کم توجهی میشود؟

وب‌سایت شما، اولین مرجع برای کمک به برندتان اگر فکر می‌کنید وب‌سایت شما عالی است، پس به این مقاله بیشتر از آن چیزی که فکر می‌کنید، نیاز دارید. بیشتر سایت‌هایی که در دنیای اینترنت وجود دارند

۵۲ شیوه‌ی بازاریابی که یک کارآفرین باید بداند

۵۲ شیوه‌ی بازاریابی که یک کارآفرین باید بداند

با ۵۲ نوع از مهمترین استراتژی‌های بازاریابی نوین آشنا شوید. بازاریابی حوزه‌ای است که هر کسب و کاری برای رشد و توسعه به ابزارهای آن نیازمند است. بازاریابی روش‌های متنوعی دارد که هر کسب و کار می‌بایست متناسب با نیازهایش، آن‌ها را برگزیده و به کار گیرد.

تلاش برای ارزان‌تر بودن، مقدمه ای برای شکست کسب و کار

تلاش برای ارزان‌تر بودن، مقدمه ای برای شکست کسب و کار

تلاش برای ارزان‌تر بودن، مقدمه ای برای شکست کسب و کار همیشه افرادی هستند که ارزان‌تر از شما محصول یا خدمتشان را ارائه خواهند کرد حتی اگر این کار آن‌ها را از بازار بیرون کند.

تکنیک‌های مدیریت فردی در کسب و کار

تکنیک‌های مدیریت فردی در کسب و کار

بررسی مهم‌ترین شاخص‌های مدیریت فردی. موفق‌ترین انسان‌های تاریخ (ناپلئون، داوینچی، موتزارت و …) همیشه خود را مدیریت می‌کردند. همین موضوع در مقیاس بزرگ‌تر، باعث موفقیت آن‌ها شده است.

شراکت با افراد مؤثر، یک استراتژی عالی برای رشد برند

شراکت با افراد مؤثر، یک استراتژی عالی برای رشد برند

چگونه از ظرفیت دیگران برای توسعه برند استفاده کنیم؟چه چیزی بهتر از این‌که برندتان را بهبود داده و در نتیجه فروشتان را افزایش دهید؟ از طریق دیگران بازارتان را بزرگ کرده و فروش ایجاد کنید.

استفاده کردن از ویدیو ، یکی از مؤثرترین راه‌های ایجاد برند تجاری

استفاده کردن از ویدیو ، یکی از مؤثرترین راه‌های ایجاد برند تجاری

ویدیو مؤثرترین راه برای واقعی نشان داده شدن در نظر مشتریان می باشد.ممکن است ویدیو، تاثیر رادیو بر مردم را از بین برده باشد؛ اما ستاره‌ای به نام اینترنت را ایجاد کرده است.

بازاریابی ایمیلی همچنان تاثیرگذار

بازاریابی ایمیلی همچنان تاثیرگذار

رگ بازاریابی ایمیلی یا ضعف در استفاده از این ابزار، کدام یک واقعیت دارد؟بسیاری از مردم می‌گویند که بازاریابی ایمیلی کارایی خود را از دست داده است؛ اما در واقع بازاریابی ایمیلی از بین نرفته است

بازاریابی مجاورتی چیست ؟

بازاریابی مجاورتی چیست ؟

تا به حال شده برای تفریح از یک فروشگاه دیدن کنید و بعد آرزو کنید که کاش یک تخفیف از جایی ظاهر شود؟ برای بعضی از مصرف‌کنندگان این آرزو به طول کامل برآورده شده است

بازاریابی B2B چیست؟ تعریف، استراتژی و روندها

بازاریابی B2B چیست؟ تعریف، استراتژی و روندها

اگر می‌خواهید راجع به به بازاریابی B2B بدانید که دقیقا شامل چه می‌شود، و الان در سال 2018 چه جایگاهی دارد، جای درستی آمده‌ اید. اینجا با هم به عمق مطلب می‌رویم و مؤثرترین المان‌ها در استراتژی های B2B را زیر ذره‌بین قرار می‌دهیم.

بازاریابی پنهانی چیست؟

بازاریابی پنهانی چیست؟

بازاریابی پنهانی چیست؟ بازاریابی پنهانی نوعی روش بازاریابی است که در آن محصول از طریقی به مصرف‌کننده معرفی می‌شود که اصلا شبیه تبلیغ کردن نیست. این روش زیرمجموعه بازاریابی مخفیانه قرار می‌گیرد

بازاریابی سببی یا حمایتی چیست؟

بازاریابی سببی یا حمایتی چیست؟

اینترنت‌های فوق سریع، تکنولوژی موبایل و کسب و کار جهانی دنیا را از همیشه کوچکتر و مردم را به هم نزدیک ‌تر کرده است. به همراه این نزدیکی سختی‌هایی به وجود آمده که خیلی‌ها در گذشته از آن غافل شدند.

بازاریابی تراکنشی یا سنتی چیست ؟

بازاریابی تراکنشی یا سنتی چیست ؟

بازاریابی به پروسه ارزیابی کردن گفته می‌شود. هیچ تعریف جهانی برای بازاریابی وجود ندارد. البته یک تعریف قدیمی برای بازاریابی وجود دارد: «فرآیند خرید و فروش». ولی امروزه حتی این تعریف هم تغییر کرده است

بیست ابزار بازاریابی که هر مالک کسب و کار باید آن‌ها را بشناسد

بیست ابزار بازاریابی که هر مالک کسب و کار باید آن‌ها را بشناسد

ما از ابزارهای زیادی برای کمک کردن به بازاریابیمون استفاده می‌کنیم. همینطور وقت خیلی زیادی هم روی آزمایش کردن ابزارهای جدید و سرویس‌هایی که می‌تونن بدن صرف می‌کنیم تا بهترین و درست‌ترین ابزار رو پیدا کنیم.

بازاریابی رابطه ای یا Relationship Marketing چیست ؟

بازاریابی رابطه ای یا Relationship Marketing چیست ؟

یکی از پرهزینه‌ترین و سخت‌ترین بخش‌های هر کسب و کار ، به دست آوردن مشتریان جدید است. جلب توجه مشتریان جدید، ایجاد یک فضای جذاب و قانع‌کننده و در نهایت فروش محصولات به مشتریان جدید، هرکدام به مقدار خیلی زیادی هزینه در بر دارند.

حس خوب ، چیزی که برای موفقیت کسب و کارتان لازم دارید

حس خوب ، چیزی که برای موفقیت کسب و کارتان لازم دارید

در بعضی مواقع لازم است که کسب‌‌وکارها در کار خود از شوخ طبعی استفاده کنند، اما اکثریت قاطع کسب‌وکارها روش خود را خیلی جدی می‌گیرند، همین‌طور تلاش‌های بازاریابی خود را نیز آن‌قدر جدی می‌گیرند که باعث خسته‌کننده شدن برندشان برای مشتریان می‌شوند.

کانال‌های ارتباطی ، هر چی بیشتر، بهتر

کانال‌های ارتباطی ، هر چی بیشتر، بهتر

چقدر مخاطبین شما با برندتان رابطه دارند؟ هرچقدر ارتباطشان با شما بیشتر باشد، همان اندازه هم بیشتر برند شما در معرض دید بوده و بیشتر به شما اعتماد خواهند کرد..

انجمن‌ها ، ساختاری برای تقویت کسب و کارها

انجمن‌ها ، ساختاری برای تقویت کسب و کارها

اگر باهوش‌ترین کارکنان شما برای حل مسائل و توسعه‌ی ایده‌های مرتبط با حیطه‌ی کاریشان دور هم جمع می‌شوند، شاید بهترین کار دور ماندن از جمع آن‌هاست.