مدیر تخفیفان

مدیر تخفیفان

نازنین دانشور در آذرماه سال 1362 در تهران چشم به دنیا گشود. دانشجوی فوق لیسانس رشته IT دانشگاه امیر کبیر می باشد. سابقه 10 سال در زمینه تجارت الکترونیک در ایران،انگلستان و آلمان را دارد. شعار زندگی او این می باشد: شما باید مظهر تغییری باشید که می خواهید در جهان ببینید.

نازنین دانشور 3 سال است، سایت تخفیفان را راه اندازه کرده و هم اکنون یکی از موفق ترین سایت ها در حوزه تجارت الکترونیک است. بطوری که در چهارمین دوره جشنواره وب ایران در حوزه کارآفرینی به عنوان سایت برتر معرفی شد و تندیس جشنواره را به خود اختصاص داد.

وی بعد از فارغ التحصیل شدن از دانشگاه در موسسه کنکوری که قبلا در آنجا درس خوانده بود مشغول تدریس می شود بعد از مدتی به شرکت بهروز می رود و سپس بعنوان برنامه نویس مبتدی در شرکتی مشغول به کار می شود. این شرکت او را برای گذراندن دوره یک ساله به انگلستان می فرستد.
وی در انگلستان به خوبی خود را نشان می دهد به حدی که به عنوان مدیر ارشد پروژه انتخاب می شود و در سن 25 سالگی به دستاورد بزرگی دست پیدا می کند. در انگلستان نمونه های مشابه سایت های اینترنت مارکتینگ را می بیند و بعد از برگشتن به ایران نحوه خرید مادرش جرقه راه اندازه ی یک سوپرمارکت اینترنتی را در ذهن او روشن می کند. 
این سایت که میدانک نام داشت یک باره در سال 88 با استقبال زیادی مواجه می شود و به دلیل عدم برنامه ریزی روی ارائه خدمات، ترافیک و مشکلات حمل و نقل در تهران با شکست مواجه می شود. وی درس بزرگی از این شکست می گیرد و متوجه می شود که برای شروع هرکاری آموزش یا تجربه کافی باید کسب کرد.
نازنین دانشور تجربه 10 ساله کار و فعالیت را در ایران و آلمان دارد. در آلمان در شرکت Groupon در بخش فنی فعالیت داشت. وی معتقد است تنها تفاوت بین ایرانیان با سایر کشورها تفاوت در نوع نیروی انسانی است. در ایران نیروهای انسانی در ساعات کار میزان و بازده مناسبی ندارند در عوض در روزهای تعطیل کار می کنند. حاشیه آدم ها در محل کار بیشتر از بازده فعالیت هایشان است. 
در حالی که کشورهای اروپایی روند عکس این را دارند یعنی در زمان کار تنها کار می کنند و زمان تفریح واقعا تفریح می کنند. وی بعد از بازگشت از دوره سه ماهه شرکت تجارت الکترونیک در آلمان به همراه خواهر و پدرش رسما کار خود را با سرمایه اولیه 50 میلیون تومانی آغاز می کند. در حال حاضر تیم خانم دانشور 13 نفری شده و تخفیفان به عنوان اولین و بزرگ ترین وب سایت تخفیف گروهی ایران و نوین ترین روش تبلیغات برای صاحبان کسب و کار می باشد.
هم اکنون تخفیفان در 7 شهر بزرگ کشور شامل تهران، کرج، شیراز، اصفهان، مشهد، تبریز و رشت مشغول به فعالیت و ارائه خدمات می باشد هرچند محصولات خود را به تمامی کشور ارسال می کند. تخفیفان از ترکیب دو کلمه تخفیف و آن (لغت انگلیسی on به معنای روشن) گرفته شده است و به معنای این است که تخفیف فعال است.
نازنین دانشور اینچنین سایت خود را معرفی می کند:
تخفیفان بستری است برای ارائه تمامی انواع خدمات و محصولات مورد استفاده در زندگی روزمره، از رستوران ها و مراکز تفریحی تا انواع محصولات و سفر. تخفیفان تمامی این خدمات را با بالاترین میزان تخفیف و با استفاده از قدرت خرید گروهی ارائه می دهد. مشتریان تخفیفان با استفاده از وب سایت و یا روی گوشی موبایل خود بهترین پیشنهادات شهر را دریافت می کنند. با تخفیف بالا به سفر می روند، با تخفیف بالا کالاهای خود در حوزه دیجیتال ، پوشاک، خانه و ... را تهیه می کنند با تخفیف های بالا تفریح می کنند و لذت می برند. 
تخفیفان روش سنتی برخورد و جذب و نگهداری مشتری برای صاحبان کسب و کار را تغییر داده است. مشتریان تخفیفان نیز با این روش با دنیای جدید، مراکز جدید و پیشنهادهای ویژه تری آشنا شده اند. شرکای تجاری ما محصولات و خدماتشان را با صدر تخفیف قابل توجهی ارائه می دهند و از طرف دیگر مشتریان کوپن تخفیف خریداری می کنند. اینکار باعث می شود که برای شرکای تجاری خود در یک بازه زمانی کوتاه  مشتریان زیادی ایجاد کنیم. کاربران با عضو شدن در سایت و وارد کردن آدرس ایمیلشان هر روز از ما پیشنهادهای جدیدی دریافت می کنند. سیستم ما هزینه اولیه ای برای شرکای تجاری ندارد. بنابراین مورد استقبال قابل توجهی قرار گرفته است. تیم نازنین دانشور در ابتدا برای راهنمایی مشتریان به سایتش از سیستم تلیغاتی گوگل استفاده کردند و کلید واژه هایی را انتخاب کردند تا مردم با جستجوی آن ها تبلیغ ما را ببیند و به سایت تخفیفان هدایت شوند.
از بنرهای تبلیغاتی نیز استفاده می کنند. انتهای هر ماه نتایج را دقیقا بررسی می کنند تا ببینند هزینه هر کلیک و کاربر چقدر تمام می شود و آیا ادامه یک تبلیغ خاص به صرفه است یا خیر. نازنین دانشور برای جذب برندهای برتر، خودشان به سراغ آن ها رفتند و با برگزاری جلسات و تعهدات متعدد آن ها را راضی به همکاری کردند. البته پس از آغاز همکاری وقتی آن ها استقبال مشتریان را دیدند این همکاری ها ادامه پیدا کرد.
 

ارسال دیدگاه