بازاریابی

مقالات حوزه بازاریابی

۵۲ شیوه‌ی بازاریابی که یک کارآفرین باید بداند

۵۲ شیوه‌ی بازاریابی که یک کارآفرین باید بداند

با ۵۲ نوع از مهمترین استراتژی‌های بازاریابی نوین آشنا شوید. بازاریابی حوزه‌ای است که هر کسب و کاری برای رشد و توسعه به ابزارهای آن نیازمند است. بازاریابی روش‌های متنوعی دارد که هر کسب و کار می‌بایست متناسب با نیازهایش، آن‌ها را برگزیده و به کار گیرد.

شراکت با افراد مؤثر، یک استراتژی عالی برای رشد برند

شراکت با افراد مؤثر، یک استراتژی عالی برای رشد برند

چگونه از ظرفیت دیگران برای توسعه برند استفاده کنیم؟چه چیزی بهتر از این‌که برندتان را بهبود داده و در نتیجه فروشتان را افزایش دهید؟ از طریق دیگران بازارتان را بزرگ کرده و فروش ایجاد کنید.

استفاده کردن از ویدیو ، یکی از مؤثرترین راه‌های ایجاد برند تجاری

استفاده کردن از ویدیو ، یکی از مؤثرترین راه‌های ایجاد برند تجاری

ویدیو مؤثرترین راه برای واقعی نشان داده شدن در نظر مشتریان می باشد.ممکن است ویدیو، تاثیر رادیو بر مردم را از بین برده باشد؛ اما ستاره‌ای به نام اینترنت را ایجاد کرده است.

بازاریابی ایمیلی همچنان تاثیرگذار

بازاریابی ایمیلی همچنان تاثیرگذار

رگ بازاریابی ایمیلی یا ضعف در استفاده از این ابزار، کدام یک واقعیت دارد؟بسیاری از مردم می‌گویند که بازاریابی ایمیلی کارایی خود را از دست داده است؛ اما در واقع بازاریابی ایمیلی از بین نرفته است

بازاریابی مجاورتی چیست ؟

بازاریابی مجاورتی چیست ؟

تا به حال شده برای تفریح از یک فروشگاه دیدن کنید و بعد آرزو کنید که کاش یک تخفیف از جایی ظاهر شود؟ برای بعضی از مصرف‌کنندگان این آرزو به طول کامل برآورده شده است

بازاریابی B2B چیست؟ تعریف، استراتژی و روندها

بازاریابی B2B چیست؟ تعریف، استراتژی و روندها

اگر می‌خواهید راجع به به بازاریابی B2B بدانید که دقیقا شامل چه می‌شود، و الان در سال 2018 چه جایگاهی دارد، جای درستی آمده‌ اید. اینجا با هم به عمق مطلب می‌رویم و مؤثرترین المان‌ها در استراتژی های B2B را زیر ذره‌بین قرار می‌دهیم.

بازاریابی پنهانی چیست؟

بازاریابی پنهانی چیست؟

بازاریابی پنهانی چیست؟ بازاریابی پنهانی نوعی روش بازاریابی است که در آن محصول از طریقی به مصرف‌کننده معرفی می‌شود که اصلا شبیه تبلیغ کردن نیست. این روش زیرمجموعه بازاریابی مخفیانه قرار می‌گیرد

بازاریابی سببی یا حمایتی چیست؟

بازاریابی سببی یا حمایتی چیست؟

اینترنت‌های فوق سریع، تکنولوژی موبایل و کسب و کار جهانی دنیا را از همیشه کوچکتر و مردم را به هم نزدیک ‌تر کرده است. به همراه این نزدیکی سختی‌هایی به وجود آمده که خیلی‌ها در گذشته از آن غافل شدند.

بازاریابی تراکنشی یا سنتی چیست ؟

بازاریابی تراکنشی یا سنتی چیست ؟

بازاریابی به پروسه ارزیابی کردن گفته می‌شود. هیچ تعریف جهانی برای بازاریابی وجود ندارد. البته یک تعریف قدیمی برای بازاریابی وجود دارد: «فرآیند خرید و فروش». ولی امروزه حتی این تعریف هم تغییر کرده است

بیست ابزار بازاریابی که هر مالک کسب و کار باید آن‌ها را بشناسد

بیست ابزار بازاریابی که هر مالک کسب و کار باید آن‌ها را بشناسد

ما از ابزارهای زیادی برای کمک کردن به بازاریابیمون استفاده می‌کنیم. همینطور وقت خیلی زیادی هم روی آزمایش کردن ابزارهای جدید و سرویس‌هایی که می‌تونن بدن صرف می‌کنیم تا بهترین و درست‌ترین ابزار رو پیدا کنیم.

بازاریابی رابطه ای یا Relationship Marketing چیست ؟

بازاریابی رابطه ای یا Relationship Marketing چیست ؟

یکی از پرهزینه‌ترین و سخت‌ترین بخش‌های هر کسب و کار ، به دست آوردن مشتریان جدید است. جلب توجه مشتریان جدید، ایجاد یک فضای جذاب و قانع‌کننده و در نهایت فروش محصولات به مشتریان جدید، هرکدام به مقدار خیلی زیادی هزینه در بر دارند.

بازاریابی تلفنی چیست؟

بازاریابی تلفنی چیست؟

بازاریابی تلفنی به فرآیند استفاده از تلفن برای ایجاد مشتری، فروش و یا جمع آوری اطلاعات بازاریابی گفته می شود. بازاریابی تلفنی می تواند یک ابزار بسیار ارزشمند برای کسب و کارهای کوچک باشد

بازاریابی شخصی سازی شده چیست؟

بازاریابی شخصی سازی شده چیست؟

بررسی مزایا و بهترین رویکردهای بازاریابی شخصی سازی شده

بازاریابی ابری یا (Cloud Marketing) چیست؟

بازاریابی ابری یا (Cloud Marketing) چیست؟

زندگی مدرن حقیقتی انکارناپذیر با خود به همراه آورده است: اینترنت بخش جدایی ناپذیر زندگی های ما انسان ها است، به همین دلیل تعجبی ندارد که امروزه اینترنت به بخش ضروری و اساسی بسیاری از کسب و کارها تبدیل شده باشد.

بازاریابی مستقیم چیست؟

بازاریابی مستقیم چیست؟

بازاریابی مستقیم یکی از روش های بسیار موثر در بازاریابی و تبلیغات است. نتایج این روش به طور مشخص قابل اندازه گیری هستند. حال چرا باید از بازاریابی مستقیم استفاده کنید؟ و چگونه می توانید

بازاریابی موبایلی یا موبایل مارکتینگ چیست؟

بازاریابی موبایلی یا موبایل مارکتینگ چیست؟

راهنمای استفاده از استراتژی بازاریابی موبایلی

بازاریابی معکوس چیست؟

بازاریابی معکوس چیست؟

آشنایی با بازاریابی معکوس ( Reverse Marketing ) و مثال های آن

بازاریابی فصلی چیست؟

بازاریابی فصلی چیست؟

راهنمایی کامل برای استفاده از بازاریابی فصلی با نزدیک شدن به آخرین روزهای سال، بسیاری از بازاریابان متوجه تغییر در ذهنیت مشتریان می شوند؛ ذهنیت هایی مثل گذراندن وقت با خانواده، شب های آرام و …

بازاریابی رویدادی چیست؟ استراتژی، زمان بندی و نمونه ها

بازاریابی رویدادی چیست؟ استراتژی، زمان بندی و نمونه ها

ایونت مارکتینگ یا بازاریابی رویداد چیست ؟اگر تا به حال رویدادی را برگزار کرده باشید باید بدانید که فرقی نمی کند روی کاغذ چقدر خوب برنامه ریزی کرده باشید در هر صورت بلیط ها به خودی خود فروش نمی روند.

بازاریابی ویروسی یا وایرال مارکتینگ چیست و فاکتورهای یک کمپین موفق چیست؟

بازاریابی ویروسی یا وایرال مارکتینگ چیست و فاکتورهای یک کمپین موفق چیست؟

اگر می‌خواهید با تبلیغ بهترین محصول خود به مشتریان جدید دست پیدا کنید، یکی از بهترین راه‌ها استفاده از بازاریابی ویروسی است.

چگونه برند خود را تبلیغ کنیم؟

چگونه برند خود را تبلیغ کنیم؟

هیچ‌کس برای خوشایند شما تلاش نمی‌کند و مسیرش را برای شناختن شما تغییر نمی‌دهد.

ساختار برند

ساختار برند

برای بسیاری از افراد برندسازی ، نوش‌دارو پس از مرگ سهراب است. آن‌ها آن‌قدر بر تولید محصول و بازاریابی برای آن متمرکز می‌شوند که سبب می‌شود فرآیند برندسازی ، روند طبیعی خود را طی نکند. چالشی که این دسته از افراد با آن مواجه هستند

هویت بازار

هویت بازار

بازار، به گروهی از افراد یا سازمان‌هایی که تقاضا یا پتانسیل بالقوه تقاضا برای کالا یا خدمتی که امکان، رغبت و توانایی خرید آن را دارند گفته می‌شود. هویت بازار ، بستگی دارد به تلاش بازاریابی شرکت برای یک هدف تعریف شده.

ترکیب بازاریابی

ترکیب بازاریابی

پیش از معرفی هر محصول جدیدی باید درباره‌ی ۴ عنصر مهم تصمیم‌گیری کنید. این عناصر، تشکیل‌دهنده‌ی «ترکیب بازاریابی» هستند و به «۴p» بازاریابی هم معروفند.

مفهوم بازاریابی

مفهوم بازاریابی

در مقوله بازاریابی سعی می‌شود ضمن شناسایی مشتریان و درک خواسته‌ها و نیازهای آن‌ها ، به صاحبان کسب‌وکار بیان گردد که مشتری از محصول و یا خدمت ارائه‌شده از سوی آن‌ها چه انتظاری دارد