اینستاگرام کپشن های آماده خودکار را برای ویدئوهای IGTV اضافه می کند

اینستاگرام کپشن های آماده خودکار را برای ویدئوهای IGTV اضافه می کند

جدیدترین خبر اینستاگرامی رونمایی این اپلیکیشن پرطرفدار از قابلیت کپشن های آماده برای ویدئوهای IGTV است.با ما همراه باشید تا از آخرین به روزرسانی های اینستاگرام با خبر شوید. در حالی که مدتی است کپشن های خودکار گزینه ای برای بارگذاری ویدئو در فیس بوک بوده است ، شبکه اجتماعی اکنون به دنبال گسترش تلاش های خود برای بهبود قابلیت دسترسی است که شامل افزودن کپشن های خودکار جدید برای بارگذاری های IGTV است. 

کپشن های آماده خودکار

همانطور که در این اسکرین شات ها مشاهده می کنید ، اکنون ،هنگامی که شما یک ویدئو IGTV را بارگذاری می کنید، شما قادر خواهید بود در “کپشن های ایجاد شده خودکار” در تنظیمات کپشن خود تغییر وضعیت بدهید. صحت متن تولید شده البته به وضوح صدا در کلیپ مربوط خواهد بود ، اما به شما کمک می کند محتوای IGTV خود را برای مخاطبان گسترده تر باز کنید ، در حالی که همچنین بازدید عملی توسط افرادی که به تماشای صدا می پردازند نیز با خاموش کردن صدا گسترش می یابد.

این اطلاعیه به عنوان بخشی از فشارهای فیس بوک برای بهبود گزینه های دسترسی خود ارائه شده است.

“در حالی که کمبود اطلاعات وجود ندارد ، همه نمی توانند به آنها دسترسی پیدا کنند. این اطلاعات باید در دسترس صدها میلیون نفر در جهان ناشنوا یا کم شنوا باشد. طبق گزارش سازمان بهداشت جهانی ، بیش از ۵٪ از جمعیت جهان – یا ۴۶۶ میلیون نفر – کم شنوایی را از کار می اندازند و پیش بینی می شود تا سال ۲۰۵۰ به بیش از ۹۰۰ میلیون نفر افزایش یابد. “

همانطور که گفته شد ، فیس بوک از سال ۲۰۱۷ کپشن های خودکار را در آپلودهای ویدئو ارائه داده است ، اما اخیراً ، کپشن های خودکار Facebook Live و Workplace Live را نیز اضافه کرده است.

“کپشن های خودکار Facebook Live به دولت ها کمک می کند تا اطلاعات مهم بهداشت عمومی را منتشر کنند ، و اطمینان حاصل می کنند که میلیون ها بیننده در سراسر جهان –چه آنهایی که دچار کم شنوایی هستند ، یا فقط در حال مشاهده مکان هایی هستند که صدا در دسترس نیست – این پیام را دریافت می کنند. کپشن کردن اتوماتیک برای کارفرمایان ضروری شده است تا کارمندان و مشتریان خود را از طریق به روزرسانی های ایمنی مطلع کنند. ”

حرف آخر

دقت و سرعت سیستم کپشن فیس بوک نیز در حال بهبود است و گرچه ۱۰۰٪ نخواهد بود ، اما پیشرفت های تدریجی در این قسمت منجر به پیشرفت چشمگیر فناوری اساسی می شود.

و جدا از پذیرایی از مخاطبان وسیعتر از میان کاربران کم شنوا ، کپشن خودکار همچنین می تواند برای برندهای بارگذاری محتوای ویدیویی خود مزایایی داشته باشد. در واقع ، داده های اخیر فیس بوک نشان داد که تبلیغات محتوای برند دار که برای مشاهده “بدون صدا” طراحی شده اند ۴۸٪ ارتباط بیشتری با بینندگان دارند و منجر به ۴۲٪ قصد خرید بیشتر در مطالعات آزمایشگاهی می شوند.

این همچنین به رویکرد خلاقانه گسترده شما در استفاده از تصاویر مربوط می شود ، اما شواهد نشان می دهد که سکوت بینندگان می تواند نقشی اساسی در به حداکثر رساندن کمپین های شما داشته باشد.

منبع: اینستاگرام کپشن های آماده خودکار را برای ویدئوهای IGTV اضافه می کند

ارسال دیدگاه